پلی آلومینیوم کلراید

شرکت فناوران آب شیمی گستر  به عنوان تأمین کننده پلی آلومینیوم کلراید با کیفیت عالی و قیمت مناسب، آماده همکاری با شما هستیم.

پلی آلومینیوم کلراید یک ترکیب شیمیایی است که در تصفیه آب و فاضلاب به عنوان کاهنده مانع رسوب، رنگ و بو و همچنین جذب کننده برای ذرات معلق استفاده می‌شود. این ماده در صنایع مختلفی مانند پوشش دهی فلزات، صنایع کاغذسازی، صنایع نساجی و پتروشیمی نیز کاربرد دارد.

پلی آلومینیوم کلراید

مزایای استفاده از پلی آلومینیوم کلراید عبارتند از:

  • تأثیر کمی بر روی pH آب
  • جذب آلاینده‌های آب و کاهش رسوب‌های معلق در آب
  • تأثیر کمی بر روی طعم و بوی آب
  • کاهش هزینه‌های تصفیه آب به دلیل کارایی بالای پلی آلومینیوم کلراید

پلی آلومینیوم کلراید یا PAC، یک ترکیب شیمیایی است که برای تصفیه آب به عنوان کاهنده مانع رسوب، رنگ و بو و همچنین جذب کننده برای ذرات معلق استفاده می‌شود. این ترکیب شیمیایی به صورت پودر سفید یا ضخیم و شفاف به بافتی شبیه ژل تولید می‌شود و در آب به شکل کلرید آلومینیوم هیدرات شده قرار می‌گیرد.

PAC با ترکیبی از آلومینیوم و کلر با فرمول شیمیایی AlnCl(3n-m)(OH)m تولید می‌شود. این ترکیب شیمیایی دارای خواص آنتی‌باکتریال، ضد ویروسی، ضد قارچی و افزایش کارایی تصفیه آب است.

مزایای استفاده از پلی آلومینیوم کلراید در مقایسه با کلر ساده و یا سولفات آلومینیوم عبارتند از کاهش هزینه‌های تصفیه آب، عملکرد بهتر در کنترل ذرات معلق و رنگ و بوی آب، کاهش مقدار پسماند ناشی از فرایند تصفیه آب و کاهش احتمال تشکیل مواد شیمیایی مضر به دلیل کاهش مقدار کلرید آلومینیوم در آب.

پلی آلومینیوم کلراید یا PAC یک ترکیب شیمیایی است که برای تصفیه آب استفاده می‌شود. این ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی AlnCl(3n-m)(OH)m تولید می‌شود و به صورت پودر سفید یا ضخیم و شفاف به بافتی شبیه ژل موجود است. PAC با ترکیبی از آلومینیوم و کلر تولید می‌شود و دارای خواص ضد باکتریال، ضد ویروسی و ضد قارچی است.

از دیگر مزایای استفاده از PAC، این است که این ترکیب شیمیایی باعث کاهش مقدار کلرید آلومینیوم در آب می‌شود. این موضوع به علت این است که در فرایند تصفیه آب با کلر ساده یا سولفات آلومینیوم، میزان کلرید آلومینیوم در آب افزایش می‌یابد. اما با استفاده از PAC، مقدار کلرید آلومینیوم در آب به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد که می‌تواند به بهبود کیفیت آب و کاهش خطرات برای سلامتی افراد کمک کند.

از مزایای تأمین پلی آلومینیوم کلراید از شرکت ما، می‌توان به عملکرد عالی محصول، قیمت مناسب، تحویل به موقع و پشتیبانی فنی و فروش پس از خدمات اشاره کرد.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر و سفارش، با ما تماس حاصل فرمایید.

با احترام،فناوران آب شیمی گستر 

 

پلی آلومینیوم کلراید یا پک
شرکت شیمیایی فن آوران آب یکی از بزرگترین واردکنندگان پلی آلومینیوم کلراید در کشور می باشد.
شما میتوانید برای استعلام قیمت و پلی آلومینیوم کلراید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس ☎️ : 02188766975
استعلام سریع 📱 : 09192999678

 

 

پلی آلومینیوم کلراید یا پک چیست

پلی آلومینیوم کلراید یک ماده شیمیایی محلول در آب می‌باشد که از عناصر آلومینیوم، اکسیژن، هیدروژن و کلر تشکیل شده است. این ماده با نام آلومینیوم کلرید هیدروکسید نیز شناخته و به اختصار PAC نامیده می‌شود. این محصول جامد، زرد رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی (Al2(OH)nCl6-n) شناخته می‌شود. این ماده شیمیایی به شکل‌های پلی آلومینیوم کلرید 28 درصد و پلی آلومینیوم کلرید 30 درصد ساخته و روانه بازار می‌گردد. مصارف صنعتی این محصول شیمیایی بسیار فراوان است، اما عمدتاً در فرآیندهای لخته‌سازی صنایع تصفیه آب به کار می‌رود.

📌 مطالب پیشنهادی :